Ειδήσεις

Published on December 23rd, 2023 | by paggaiorama

0

Πάνω από 20% οι αυξήσεις του ΚΤΕΛ;

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ…ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Ενώ η Υπουργική Απόφαση είναι σαφής και κάνει λόγο για αύξηση εισιτηρίων στα ΚΤΕΛ της τάξης του 9% υπάρχει γκρίνια από επιβάτες του ΚΤΕΛ Καβάλας ότι οι αυξήσεις υπερβαίνουν το 20-25%!

Συγκεκριμένα ενώ το εισιτήριο Καβάλα – Κοκκινόχωμα ήταν 1,60 ευρώ τελικά οι επιβάτες πληρώνουν 2,0 ευρώ δηλαδή αύξηση 25%.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, και μετά από πολύ σκέψη και με δεδομένο την αύξηση των καυσίμων, μετά από 14 χρόνια, τέθηκε σε ισχύ από την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023, κατόπιν υπουργικής απόφασης που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται αύξηση κατά 9% στην τιμή των εισιτηρίων, όπως αναγράφεται στο ΦΕΚ, με τροποποίηση της υπ’ αριθ. Β/οικ.69088/4971/15/2015 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των κομίστρων των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. της χώρας» (Β’ 2498).

Αυτό θα πρέπει να ξεκαθαριστεί από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ και να δώσει στη δημοσιότητα τα εισιτήρια ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ την Υπουργική Απόφαση!

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΚΤΕΛ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ο κ. Μιχάλης Σακελλαρίου, Πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών και Πρόεδρος τονίζει σε ανακοίνωσή του:

«Το κοινωνικό έργο των ΚΤΕΛ συνεχίστηκε παρά τις αντίξοες συνθήκες που ενέσκηψαν όλα αυτά τα χρόνια. Απορροφήσαμε ως Αστικά ΚΤΕΛ όλους τους οικονομικούς κραδασμούς που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις, σεβόμενοι πρώτα από όλα την κοινωνία και το επιβατικό μας κοινό.

Πλέον, με το μεταφορικό έργο να έχει μειωθεί εξ αιτίας του κορονοϊού, τις πληθωριστικές τάσεις να πιέζουν, το ενεργειακό κόστος να έχει εκτοξευθεί, κρίνεται όχι μόνο η βιωσιμότητα της ανάπτυξης, των νέων επενδύσεών μας προς όφελος του επιβατικού κοινού, αλλά και η ίδια η επιβίωση των ΚΤΕΛ πανελλαδικά.

Πρόκειται ωστόσο για μία μικρή αύξηση που δεν επιλύει τα συσσωρευμένα προβλήματα, αλλά καλύπτει μακροπρόθεσμα ένα μέρος από τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των λειτουργικών εξόδων μας.

Οι συζητήσεις με το Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σταϊκούρα και την Υφυπουργό κα Χριστίνα Αλεξοπούλου ήταν εποικοδομητικές και σε αμοιβαίο κλίμα κατανόησης.

Παραθέσαμε αναλυτικά παραδείγματα με το πλάνο κάλυψης του κόστους λειτουργίας μας (καύσιμα, ανταλλακτικά, συντήρηση, ασφάλιστρα, μισθοδοσίες προσωπικού, εισφορές κτλ) από το 2010 οπότε και παρέμεινε σταθερή η τιμολογιακή πολιτική μας μέχρι σήμερα, στο οποίο αποτυπώνονταν -βάσει υπολογισμών- ότι η αύξηση θα έπρεπε να ανέλθει στο 38%.

Παρόλα αυτά καταλήξαμε και συμφωνήσαμε σε μία ήπια αύξηση, αντιλαμβανόμενοι πλήρως την καθημερινότητά του πολίτη.

Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε τον οικογενειακό προϋπολογισμό, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό, να διασφαλίζουμε ότι οι μετακινήσεις εκτελούνται σε υψηλά standards, ώστε το αστικό λεωφορείο να παραμείνει το πιο δημοφιλές μεταφορικό μέσο».


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑