Ειδήσεις

Published on November 27th, 2022 | by paggaiorama

0

Γιατί το Παγγαίο μένει εκτός του Ε61;

ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Τις ημέρες αυτές έχει υπογραφεί η σύμβαση για το ξεκίνημα των εργασιών στον οδικό άξονα Δράμα – Καβάλα γνωστό και ως Ε61.

Το μεγάλο οδικό έργο αναβάθμισης του κάθετου άξονα Δράμα – Καβάλα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα στη Βόρεια Ελλάδα.

Ανάδοχο είναι το σχήμα ΙΝΤΕΡΚΑΤ-ΤΕΚΑΛ με ποσοστό έκπτωσης 14%.

Η τελετή υπογραφής της σύμβασης πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Εγνατία Οδός Α.Ε. στη Θέρμη στις 14 Νοεμβρίου.

Είναι ακόμα ένα μεγάλο έργο που βάζει μπρος η εταιρεία και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ από την δημοπράτηση του έργου.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ξεκίνησε μόλις πριν από 5 μήνες, στις 23 Ιουνίου και οι προσφορές άνοιξαν στις 30 του ίδιου μήνα. Φορέας Υλοποίησης και Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Να θυμίσουμε ότι αυτή την εποχή σε επίπεδο διαγωνισμών μεγάλων έργων τρέχει ακόμα ένα έργο για τμήμα στον κάθετο άξονα Ξάνθη-Σύνορα.

Σχεδόν καμία επαφή με το Παγγαίο!

Αρχικά είχε αναφερθεί ότι το οδικό αυτό έργο θα ξεκινούσε από τις Σέρρες και συγκεκριμένα από τον Προμαχώνα, θα έφτανε στην περιοχή της Νέας Μπάφρας Κορμίστας και με μια κάθετη σύνδεση μέσω Αγίου Χριστοφόρου, παρατεναγίων περιοχών και βόρεια από Παλαιοχώρι, ΑΝτιφίλιπποι, Χορτοκόπι και Κοκκινόχωμα θα έδενε με τον κάθετο άξονα Δράμας – Καβάλας.

Αυτό το σχέδιο δεν το κυνήγησε κανείς ούτε η δημοτική αρχή του Δήμου Παγγαίου που αρέσκεται στα μεγάλα και παχειά λόγια.

Έτσι λοιπόν με την κατασκευή του Ε61 ο οποίος θα φτάνει δυτικά του Σταυρού Αμυγδαλεώνα θα δένει με τον γνωστό δρόμο ή καλύτερα την παλιά Εθνική Οδό Καβάλα – Ελευθερούπολη – Θεσσαλονίκη και στην ουσία το Παγγαίο για ακόμη μια φορά θα μείνει …ΕΚΤΟΣ!


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑