Ειδήσεις

Published on May 22nd, 2026 | by paggaiorama

0

«Τροχονόμοι» κονδυλίων ή καλοί διαχειριστές;

Με μια συνέντευξή του ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νεολαίας, Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Παγγαίου Χρήστος Μποσμπότης που έχει άποψη για όλα, αναφέρει ότι φτωχοποιεί η Κυβέρνηση τους δήμους γιατί δεν τους δίνει πόρους για υπηρεσίες που εκτελούν, όπως η ναυαγοσωστική κ΄λαυψη η οποία είναι ευθύνη των δήμων…

Να υπενθυμίσουμε ότι η φετινή κατανομή και τα ποσά που θα καταβληθούν στους δικαιούχους Δήμους με Χρηματική Εντολή του Υπουργείου Εσωτερικών προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων είναι:

  • ΘΑΣΟΥ         129.205,48
  • ΚΑΒΑΛΑΣ   83.166,99
  • ΝΕΣΤΟΥ       60.051,27
  • ΠΑΓΓΑΙΟΥ   83.166,99

Την ίδια ώρα ο δήμος Παγγαίου για την κάλυψη των παραλιών με ναυαγοσώστες θα δαπανήσει κοστίζουν 202.000€.

Η δημοτική αρχή Παγγαίου από την μια πανηγυρίζει που έχει γαλάζιες σημαίες και παραλίες που διαχειρίζεται και από την άλλη γκρινιάζει ότι το κράτος δεν τους καλύπτει τις δαπάνες.

Δηλαδή οι δημοτικοί άρχοντες θέλουν να είναι «τροχονόμοι» κονδυλίων που τους δίνει η Κυβέρνηση ή να επιμερίζουν τα έσοδα που εισπράττουν (αν εισπράττουν) στις υποχρεώσεις τους;


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑