Ειδήσεις

Published on May 28th, 2026 | by paggaiorama

0

Συμμετοχή ΝΑΙ, ουσία ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ…

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΓΓΑΙΟ

Καλά πήγε σήμερα η κινητοποίηση των αγροτών του Παγγαίου, που απέκλεισαν το δημαρχείο, έστησαν πόντιουμ, έβγαλαν λόγους και το ερώτημα είναι το μετά…

Να σημειωθεί πως οι αγρότες και ο λαός της περιοχής βρίσκονται σε απόγνωση, διότι χιλιάδες στρέμματα παραμένουν πλημμυρισμένα εδώ και μήνες, με τις αγροτικές οικογένειες να κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς κανένα εισόδημα.

Στη συγκέντρωση συμμετείχαν εκατοντάδες αγρότες, επαγγελματίες και εργαζόμενοι. Χαρακτηριστικό της στήριξης του λαού της περιοχής στους αγρότες είναι το γεγονός ότι με απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου οι επαγγελματίες έκλεισαν για μια ώρα τα μαγαζιά τους για να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση. 

Στη συγκέντρωση έγιναν ομιλίες από τους προέδρους των Αγροτικών Συλλόγων Παγγαίου και Καβάλας, Γρήγορη Γουρζίδη και Κώστα Στεφανίδη, τον πρόεδρο του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλόγου Καβάλας, Νίκο Δημόπουλο, καθώς και τον πρόεδρο του ΤΟΕΒ Καβάλας, Τρύφωνα Αράπογλου.

Από τις ομιλίες αναδείχθηκε πως η κυβέρνηση ακόμη και σήμερα δεν έχει δώσει την παραμικρή δέσμευση, ούτε για αγροτικές αποζημιώσεις ούτε για έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, ενώ τονίστηκε από όλους η ανάγκη για κλιμάκωση και συνέχεια του αγώνα. 

Οι πολιτικοί παράγοντες του τόπου βουλευτές και δήμαρχοι απλά παρατηρούν και κάνουν δηλώσεις συμπαράστασης, αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει η Κυβέρνηση που κάποιος πρέπει να την ταρακουνήσει!

Σε ανάρτησή του ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος αναφέρει:

“Επείγει η αναγκαιότητα ανακοίνωσης του ύψους των αποζημιώσεων των παραγωγών των Τεναγών Φιλίππων, των οποίων τα χωράφια παραμένουν πλημμυρισμένα!

Επείγει η χορήγηση χρημάτων για την συνέχιση των αντιπλημμυρικών έργων για την παροχέτευση των νερών!

Επείγει η ανάγκη τακτοποίησης των ζητημάτων ΚΑΠ, ΟΣΔΕ, αγραναπαυσεων, ΣΒ, ΣΔ κλπ!

Καθώς και η δρομολόγηση ενεργειών για την σύσταση του Φορέα Διαχείρισης των Τεναγών Φιλίππων”…

Καλά όλα αυτά, αλλά πότε θα γίνουν και μέχρι τότε τι θα απογίνουν οι αγρότες που βλέπουν τα χωράφια τους στα Τενάγη να είναι πλημμυρισμένα.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑