Συγχαρητήρια από τη Μαρία Βαρύτη…
ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
Με ανάρτησή της η Μαρία Βαρύτη αναφέρει:
Η εκπομπή “Κυριακή στο χωριό ξανά” ήταν στο Παλαιοχώρι Παγγαίου Καβάλας !
Συγχαρητήρια στον Πολιτιστικό Σύλλογο Παλαιοχωρίου για τη διοργάνωση!



