Ειδήσεις

Published on May 27th, 2026 | by paggaiorama

0

Στους βουλευτές το μπαλάκι ο δήμος Παγγαίου για τα Τενάγη

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΓΓΑΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ

”Το δεδομένο είναι ότι τα πλημμυρισμένα Τενάγη φέτος δεν πρόκειται να σπαρθούν. Το άλλο δεδομένο, που δεν περιποιεί τιμή για την Π.Ε. Καβάλας, είναι ότι μέχρι τώρα, τρεις μήνες πλημμυρισμένα τα Τενάγη, δεν έχει δοθεί η παραμικρή απάντηση τουλάχιστον για τις αποζημιώσεις που θα πάρουν αυτοί οι άνθρωποι”.

Τα παραπάνω υπογράμμισε σε δηλώσεις του  ο γενικός γραμματέας του Δήμου Παγγαίου, Γιώργος Καλλινικίδης, μ’ αφορμή την κινητοποίηση των αγροτών την Πέμπτη (28/5) στην Ελευθερούπολη.

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ: ”Σε ποιο άλλο μέρες της Ελλάδας θα υπήρχε μία τέτοια κατάσταση τόσους μήνες και δεν θα έχει δοθεί η παραμικρή λύση. Ο δήμαρχος Παγγαίου έκανε μία πρόταση στην τελευταία γενική συνέλευση να κατατεθεί μία πρόταση από τους βουλευτές μας. Αυτό δεν έγινε.

Κατατέθηκαν ατομικές προτάσεις, αλλά ο λαός μας λέει η ισχύς εν τη ενώσει. Εδώ δεν αφορά τον κάθε βουλευτή ξεχωριστά το θέμα αλλά όλο το νομό και μάλιστα οι τέσσερις βουλευτές είναι της κυβέρνησης”. ανέφερε καταληκτικά ο κ. Καλλινικίδης.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑