Ειδήσεις

Published on June 3rd, 2026 | by paggaiorama

0

Ποιος κοροϊδεύει ποιόν για την δήθεν μείωση στην άρδευση;

ΠΕΡΣΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΥΞΗΣΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑ 60%

Με ανάρτησή του ο δημοτικός σύμβουλος Ανέστης Τσαβδαρίδης βάζει τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με τα πανηγύρια τη δημοτικής αρχής ότι φέτος αφουγραζόμενη τα προβλήματα των αγροτών του Παγγαίου μειώνει τα τέλη άρδευσης κατά 20% όταν πέρσι τα αύξησε κατά 60%.

Τι αναφέρει ο Τσαβδαρίδης:

Μπορεί να διατυπωθεί πιο κοφτά και πολιτικά αιχμηρά ως εξής:

21 Μαρτίου 2025. Έναν ακριβώς χρόνο πριν.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου αποφασίζει αύξηση 60% στα τέλη άρδευσης των αγροτών.

25 Μαΐου 2026.

Η ίδια διοίκηση αναγκάζεται να μειώσει κατά 20% τα τέλη που η ίδια επέβαλε έναν χρόνο πριν.

Τι μεσολάβησε;

Οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί που έφτασαν στους παραγωγούς. Οι έντονες αντιδράσεις των αγροτών.

Οι πάρα πολλές αιτήσεις για ρυθμίσεις, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να ποτίζουν τις καλλιέργειές τους.

Έτσι, η Δημοτική Αρχή Αναστασιάδη, μπροστά στην πραγματικότητα που η ίδια δημιούργησε, αναγκάζεται να κάνει πίσω και να προχωρήσει σε μερική διόρθωση των επιλογών της.

Το ερώτημα όμως παραμένει:

  • Πού ήταν ο σχεδιασμός όταν επιβλήθηκε η αύξηση του 60%;
  • Ποιο είναι σήμερα το σχέδιο για τη βιωσιμότητα της ΔΕΥΑΑ και τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα;

Για ακόμη μία φορά, η διοίκηση δείχνει να λειτουργεί χωρίς στρατηγική, μεταφέροντας το κόστος των λανθασμένων αποφάσεών της στους δημότες και τους αγρότες.

Μοιάζει να επιβεβαιώνεται το άτυπο σύνθημά της: «Πάμε και όπου βγει…»


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑