Πήγε στα Τενάγη και είδε κτηνοτρόφους στο Παγγαίο
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΣΕΛΑΚΗ ΣΕ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΓΓΑΙΟ
Διήμερη περιοδεία στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιεί ο πρόεδρος του κόμματος «Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο», Στέφανος Κασσελάκης, συνοδευόμενος από κεντρικά στελέχη και βουλευτές του κινήματος, όπως ο Μιχάλης Χουρδάκης και η Ραλλία Χρηστίδου.
Η περιοδεία συνίσταται σε μια προσπάθεια άμεσης επαφής με τους πολίτες της περιφέρειας, με την πολιτική ηγεσία του κόμματος να εστιάζει στα προβλήματα της καθημερινότητας και του πρωτογενούς τομέα.
Πήγε στα Τενάγη που είναι πλημμυρισμένα και ανέβασε σχετικό βίντεο στα σόσιαλ μίντια και σε συνάντηση με τον Νίκο Δημόπουλο πρόεδρο των κτηνοτρόφων Καβάλας στην Ελευθερούπολη άκουσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Το πρόγραμμα της περιοδείας ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής 29 Μαΐου 2026 από την Καβάλα, όπου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των νέων πολιτικών γραφείων του κόμματος, παρουσία πλήθους υποστηρικτών.



