Ειδήσεις

Published on November 13th, 2024 | by paggaiorama

0

Οι εκπαιδευτικοί στο Ποδοχώρι ευχαριστών τους γονείς

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Ποδοχωρίου ευχαριστούν θερμά τα μέλη του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη και αποδοτική συνεργασία κατά τη διάρκεια της θητείας τους.

«Θεωρούμε αξιέπαινη τη διάθεση και τις ενέργειες του Συλλόγου για τη στήριξη και την ουσιαστική συμβολή του στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος επιδεικνύοντας ευαισθησία και ενδιαφέρον για τις εκπαιδευτικές μας ανάγκες. Ευελπιστούμε και στο μέλλον στη συνέχιση αυτής της πολύτιμης συνεργασίας προς όφελος πάντα της εκπαιδευτικής μας μονάδας συνεχίζοντας το έργο μας με δύναμη και αποφασιστικότητα», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί στην ανακοίνωσή τους.


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑