Μνημόσυνο για τα θύματα της Ποντιακής γενοκτονίας
ΣΤΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΠΥΡΓΟΧΩΡΙ
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και σεβασμό τιμήσαμε και φέτος την μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου!Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στον Ι.Ν Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Μελισσοκομείο Καβάλας, πραγματοποιήθηκε επιμνημόσυνη δέηση και στη συνέχεια ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Ποντιακού Πολιτισμού.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον κ.Βεργόπουλο Βασίλειο, εκπαιδευτικό, Ιδρυτή του μουσείου Ιστορίας Εκπαίδευσης και μέλος του Δ.Σ της Στέγης Πολιτισμού της Περιφέρειας.
Ως κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, με τις ιστορικές του αναφορές και τα μηνύματα μνήμης και ευθύνης, τίμησε τους προγόνους μας και το ιστορικό τους μαρτύριο.
Την εκδήλωσή μας έκλεισαν ο Παναγιώτης Μαυρίδης στο τραγούδι και η Βασιλική Καρατακίδου στη λύρα, με μοιρολόγια του Πόντου.
Δεν ξεχνάμε! Δεν σιωπούμε!





