Μια τέλεια εκδρομή στο Δασικό Χωριό Παγγαίου
Η ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΣΤΟΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΉ
Αναφέρει ανάρτηση στα social media τα εξής: “Ήταν η Τέλεια Εκδρομή!!! Παίξαμε με την ψυχή μας στη φύση.
Μάθαμε σπουδαία πράγματα για την περιοχή μας ( καταπληκτικός ο κ. Λευτερης Κοκκινίδης).
Φάγαμε σουβλάκια, σουτζουκάκια, γλυκά, ζαχαρωτά, καναμε Πάρτυ Έκπληξη σε 2 συμμαθητές μας!!!
Πήραμε Μετάλλια και Δωράκια
Τραγουδήσαμε στο λεωφορείο
Πήραμε κ Συγχαρητήρια γιατί είμαστε τα καλύτερα παιδιά!!!
Για όλα αυτά θα ήθελα να ευχαριστήσω την Dream Team του Excellent , τους καταπληκτικούς μας καθηγητές και όλους εσάς τους γονείς που μας στηρίζετε για να σας προσφέρουμε το καλύτερο!!!



