Μια βόλτα πήγε η Βαρύτη στον ΣΜΑ Ορφανού…
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΒΑΡΥΤΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ …Η ΚΟΒΕΣΙ!
Αναστάτωση προκάλεσε στον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Παγγαίου Βασίλη Τσιπουρόπουλο μια απλή επίσκεψη της επικεφαλής της αντιπολίτευσης στον δήμο Μαρίας Βαρύτη στον ΣΜΑ Ορφανού για να δει από κοντά γιατί ακόμη καθυστερεί η λειτουργία του.
Η Βαρύτη χωρίς να κάνει καμία αναφορά στο θέμα πήρε την εξής απάντηση…
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΣΙΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
«Όπως πάντα, η κυρία Βαρύτη πιάστηκε αδιάβαστη.
Για ακόμη μία φορά επέλεξε τα βιαστικά συμπεράσματα και την αμφισβήτηση, πριν καν ολοκληρωθεί το έργο.
Η πραγματικότητα όμως την διαψεύδει ξανά.
Το έργο του Σ.Μ.Α. στο Δ.Δ. Ορφανού ολοκληρώνεται με πράξεις και αποτέλεσμα, παρά τις δυσκολίες χρηματοδότησης.
Ασφαλτόστρωση, γεφυροπλάστιγγα, ηλεκτροφωτισμός και εγκατάσταση Η/Μ εξοπλισμού έγιναν πράξη.
Ο ρόλος της αντιπολίτευσης είναι να καταθέτει προτάσεις με σοβαρότητα και ουσιαστική συμβολή για τον τόπο, όχι να παριστάνει τον Σέρλοκ Χολμς μέσα από αβάσιμα σενάρια και πρόχειρα συμπεράσματα.
Οι δημότες κρίνουν και καταλαβαίνουν…».
Αυτά αναφέρει ο αντιδήμαρχος αλλά δεν μας λέει πότε θα λειτουργήσει το έργο;
