Μαθήματα Τροχαίας στο Λύκειο Νικήσιανης
ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΜΉΜΑΤΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΑΣ
Την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, η Διεύθυνση Τροχαίας Καβάλας και το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου υλοποίησαν στο Γενικό Λύκειο Νικήσιανης μια ιδιαίτερα σημαντική δράση ευαισθητοποίησης με θέμα την οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο.
Η επιμορφωτική ημερίδα συνδύασε θεωρητική ενημέρωση, βιωματική και συμμετοχική μάθηση, καθώς και πρακτική εξάσκηση, προσφέροντας στους μαθητές πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες.
Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και παραδείγματα από την καθημερινότητα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της υπεύθυνης στάσης ως πεζοί, ποδηλάτες και μελλοντικοί οδηγοί.
Παράλληλα, αναδείχθηκαν οι κίνδυνοι της απρόσεκτης οδήγησης, της χρήσης κινητού τηλεφώνου και της παραβίασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Η υλοποίηση ανάλογων δράσεων κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς συμβάλλει ουσιαστικά στην καλλιέργεια κοινωνικών και ατομικών δεξιοτήτων των μαθητών, όπως η υπευθυνότητα, η συνεργασία, η κριτική σκέψη και ο σεβασμός προς τον συνάνθρωπο.
Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, το σχολείο ενισχύει τον παιδαγωγικό του ρόλο και διαμορφώνει ενεργούς και συνειδητοποιημένους πολίτες.



