Λάθος ώρα σε λάθος χώρα…
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
Τον χειμώνα που πέρασε, η νοτιά έκανε τη «δουλειά» της και άφησε τα σημάδια της στην περιοχή. Από τότε γράφτηκαν πολλά, ακούστηκαν ακόμη περισσότερα και χύθηκε αρκετό μελάνι, είτε σε φύλλα χαρτιού είτε στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
Στον σημερινό μου περίπατο — πιθανότατα τον τελευταίο για φέτος, καθώς από τον Σεπτέμβριο θα βρεθώ ξανά στην περιοχή — παρατήρησα κάτι που μου προκάλεσε ανησυχία και ως ενεργός πολίτης δώστε μου το δικαίωμα τουλάχιστον του σχολιασμού.
Μια κολώνα φωτισμού βρίσκεται σε εμφανώς επιβαρυμένη κατάσταση και μοιάζει έτοιμη να καταρρεύσει.
Την ίδια στιγμή, αρκετοί λουόμενοι απολάμβαναν την παραλία χωρίς ίσως να αντιλαμβάνονται τον πιθανό κίνδυνο.
Και ξέρετε δεν είναι ώρα για να μιλάμε για ατομική ευθύνη ( ως γνωστόν όπου το κράτος υστερεί έρχεται αυτή και ο εθελοντισμός)
Δεν γνωρίζω ποια υπηρεσία έχει την αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο ζήτημα — ο Δήμος, η Περιφέρεια, το Λιμενικό Ταμείο ή κάποιος άλλος φορέας.
Εκείνο όμως που θεωρώ σημαντικό είναι να υπάρξει έγκαιρη παρέμβαση πριν βρεθούμε αντιμέτωποι με κάποιο ατύχημα και αρχίσουμε εκ των υστέρων να αναζητούμε ευθύνες καθώς και τα γνωστά η κακιά στιγμή η κακιά ώρα κλπ.
Η κολώνα παρουσιάζει εμφανείς οξειδώσεις και φαίνεται να στηρίζεται οριακά.
Ίσως αξίζει να εξεταστεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, να απομακρυνθεί ή να αποκατασταθεί για λόγους ασφαλείας.Η πρόληψη είναι πάντοτε προτιμότερη από την αντιμετώπιση των συνεπειών.
Ελπίζω κάποιος από τους αρμόδιους να επιληφθεί του θέματος εγκαίρως, ώστε η περιοχή να παραμείνει ασφαλής για όλους όσοι την επισκέπτονται και την απολαμβάνουν.Καλό απόγευμα και καλές βουτιές



