Δρόμοι “ολλανδικό τυρί” στη Νέα Πέραμο
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΚΟΚΚΑΛΑ
Μπορεί κάποιοι αντιδήμαρχοι να κάνουν δηλώσεις για ορυμαγδό έργων στην Νέα Πέραμο και να αυτοδιαφημίζονται στο όνομα του δημάρχου Παγγαίου, αλλά η πραγματικότητα τους διαψεύδει κατηγορηματικά.
Η ανάρτηση του περιφερειακού συμβούλου Δημήτρη Λυμπεράκη τα λέει όλα…
“Καλώς ήλθατε στην τουριστική Ν. Πέραμο. Οι δρόμοι μοιάζουν με Ολλανδικό τυρί, αυτό με τις τρύπες
Έλλειψη σεβασμού από την διοίκηση του δήμου προς τους πολίτες και απαξίωση μονίμων κατοίκων και τουριστών.
Η κατάσταση είναι απερίγραπτη.
Μήπως θα έπρεπε το επόμενο trail run να γίνει στην Ν. Περαμο;








