Ειδήσεις

Published on May 30th, 2026 | by paggaiorama

0

Αγανάκτηση από το κομμένο ρεύμα

ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ ΜΕ ΔΕΔΔΗΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟ ΠΑΓΓΑΙΟΥ

Η κατάσταση είναι τραγική με τις διακοπές ρεύματος που ταλαιπωρούν τους κατοίκους του Παγγαίου και που αφήνουν πίσω τους ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές και προϊόντα ου μένουν εκτός της ψύξης.

Παράλληλα μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν ασθενείς που χρησιμοποιούν μηχανήματα υποστήριξης αναπνοής και όχι μόνο.

Και σαν να μην έφτανε αυτό τα δίκτυα ύδρευσης που υποστηρίζονται από ηλεκτρικό ρεύμα διακόπτουν την λειτουργία τους και ότι αυτό συνεπάγεται για την επαναλειτουργία και τις μετρήσεις που πρέπει να γίνουν για την ποιότητα του νερού.

Η τελευταία πολύωρη διακοπή ρεύματος στις Ελευθερές κατέδειξε ότι ακόμη και η δημοτική αρχή δεν ήξερε πόσο θα κρατούσε με αποτέλεσμα να αγανακτήσουν οι κάτοικοι με την απαράδεκτη κατάσταση και να ξεσπάσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με αυτή την κατάσταση θα περάσουν οι Παγγαιορείτες το καλοκαίρι σε τουριστικές και μη περιοχές;

Αλήθεια εκείνη η μήνυση ή εξώδικο που θα έκανε πέρσι ή πρόπερσι ο δήμαρχος Παγγαίου σύμφωνα με τα λεγόμενά του στον ΔΗΔΔΗΕ έγινε ή ήταν …λόγια του αέρα;


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑