Αγανάκτησε με την κυβέρνηση ΝΔ ο Γ. Καλλινικίδης
ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Με ανάρτησή του ο γενικός γραμματέας του Δήμου Παγγαίου Γιώργος Καλλινικίδης αναφέρει:
“Ο περαιτέρω κατακερματισμός της αντιπολίτευσης κάνει την κυβέρνηση να νιώθει ακόμη περισσότερο ασφαλής κι αυτό δυστυχώς οδηγεί σε λανθασμένες συμπεριφορές.
Αυτό που συμβαίνει με τα Τενάγη των Φιλίππων είναι έξω από κάθε λογική, υπάρχει μια συνεχιζόμενη αδιαφορία, η οποία αγγίζει πλέον τα όρια της απαξίωσης και της αναλγησίας.
Μετά από τόσο καιρό ουδείς κυβερνητικός παράγοντας έχει να πει κάτι έστω για το αυτονόητο, τις αποζημιώσεις των αγροτών.
Όπως και να το δεις είναι απαράδεκτο και δυστυχώς με λυπεί η αντιμετώπιση που έχουμε ως νομός.
Είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει όλους και κυρίως τους βουλευτές μας αλλά και την τοπική ΝΔ.
Ο καιρός για προσωπικές στρατηγικές παρήλθε πλέον και αν συνεχιστούν αυτού του είδους οι συμπεριφορές δεν προοιωνίζεται τίποτα καλό για τον τόπο μας.
Όσο για την κυβέρνηση οφείλει σε πολλά θέματα να αλλάξει ρότα, γιατί ανάλογες συμπεριφορές επιδεικνύει και σε άλλους τομείς.
Αν συνεχίσει να έχει την ίδια τακτική κινδυνεύει να οδηγηθεί σε καταστάσεις μη αναστρέψιμες με ό,τι αυτό συνεπάγεται”…

